Sabtu, 21 Februari 2009

Penyokong BN

royalsilvery said...

selama ini aku sebagai obsever je kat forum & blog. suma aku masuk yg pro bn aku bc yg pro pr aku masuk cuma aku tak post comment. aku sekadar nk kebenaran. tengok perangai org. tgk mood masyarakat. sini aku cuma nk ceritakan true story kt hometown aku utara perak. masa tu pru tahun 90an (aku tk ingat tahun bila) ada sorang mamat mangkuk ayun ni memang benci..nyampah..pantang tengok t.g. nik aziz. semua berkait dgn nik aziz dia tak setuju...dia bangkang. sampai pru tahun tsb diambilnya poster nik aziz dan terus dikencingnya. dgn tak semena2 puney mamat tu mmbengkak + sakit yg teramat sgt. meraung2 mamat toya ni & keluarganya bawa berubat merata2 tp x kebah2. smpaile satu ketika salah sorang kawannya dtg bgtau keluarga mangkuk ni sebab puneynya jd sedemikian rupa. terus dibw jmpa t.g nik aziz. bila jumpa t.g kata saya tak ada masalah dgn dia & tak kenal pn mamat ni tapi tak pe dia maafkn. sejak tu puney mangkuk tu pn mula sihat kembali. tujuan aku post ni bukan pe sblm trlmbat korang jage sikit bahase tu. dh jd mcm mamat tu atau musibah yg sewaktu dgnnye tak gune nyesal. aku bukannye taksub dgn t.g nik aziz sbb die bkn maksum pun t.p aku hormat die. nabi pun cakap org alim ulamak ni penyambung keje nabi. nk harap alim ulamak umno cube listkan. hullamaaaak byk....

Tiada ulasan: